ADAM - Brussels Design Museum

tijdelijke tentoonstelling

Bauhaus #itsalldesign
16.03 > 11.06.2017

Met The Bauhaus #itsalldesign stelt het Vitra Design Museum een uitgebreid overzicht tentoon van Bauhausdesign. De tentoonstelling bevat een hoeveelheid aan uitzonderlijke, in sommige gevallen nooit eerder vertoonde stukken op het gebied van design, architectuur, kunst, film en fotografie. Terzelfdertijd trekt deze tentoonstelling paralellen tussen het Bauhausdesign en huidige debatten en tendensen van design met de kunstwerken van hedendaagse designers, kunstenaars en architecten. Op deze manier onthult The Bauhaus #itsalldesign de verrassende huidige relevantie van een legendarisch cultureel instituut.

Place de Belgique - Belgiëplein - 1020 Brussels | T +32 2 669 49 29 | Every day from 10am to 6pm | More info